HISS/DISS-

Fick ett sug nu plötsligt att uppdatera bloggen...  Inte speciellt vanligt, hoppas det fortsätter såhär iaf. =)
Men då gäller det att ni får kommentera lite oftare, ni är ju så otroligt snåla med det. Fått några kommentarer också att jag ska bli nogrannare med dagens outfit osv.. Nu är de så att mitt minneskort till systemkameran är mystiskt försvunnet?! Liksom hur vanligt är de att man ens tar ut de överhuvudtaget.. Igår tänkte jag kolla igenom bilderna osv på den, men nehep. Gick ju inte så jag hade räknat med iaf. Hoppas jag hittar det iaf, har inte en aning vart de är iaf och cornelia har ju min lilla kamera också, greeat. (y) Så vet inte hur de blir med bilderna på ett tag, men de ska nog fixa sig.
Tänkte köra en HISS/DISS lista nu för de var ju ett tag sen.



*Helger Jo, lever i stort sätt för dem!

*Höst mode I år iaf. Tycker alla har så snygga kläder på hösten, eller aa alla och alla.. Tycker kläderna ser riktigt snygga på även fast det brukar vara mörka och kanske lite tråkiga färger så ser de ändå rätt mysiga ut hihi. Fast det inte heller är riktigt min stil kanske..




*Min blogg Haha hatar min fula header och äckliga design, skulle nog behöva lite hjälp med den! Någon liten ängel där ute som är göllig? HELP ME

-
*Folk som tror de kan provocera brukar ju förekomma på små bloggar.. För ngn som inte riktigt hängt med kanske. Slutar ju oftast att de anses, som kompletta idioter. Good jobb!

looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0