LOV LOV LOV-

Kl är 2, och jag kan inte somna.
 Iaf om bara några timmar så börjar lovet, hur gött som helst! Hållt på avlida nu istlutet eftersom jag varit så skoltrött. Slutar 10:30-11:00 imorn. Då drar Ida och jag till göteborg och kollar lite kläder, speciellt halloween kläder, de är ju halloween snart nu på lovet till alla efterblivna:D Har ni funderat på något ni ska klä ut er till? Jag är inte säker än faktiskt, djävul eller något skulle jag tro, haha. Sen ska jag hem vid 4-5 till borås igen, och träffa felice så ska vi hitta på något skoj:) Miss you
Färga ju min utväxt idag också, de blev PISSgult, eew. Den hårfärgen/märket jag alltid brukar ha (mood) fanns inte och orka inte dra till ekohallen och köpa de där heller så blev något random märke, och de sög iaf! Silvershampoo nästa!

Finns de ingen som är bra på att designa bloggar? Vore snällt av er isf och säga till de, så kanske ni kunde hjälpa mig lite:D Hatar min blogg nu headern och allt blä...

gv


Kommentarer
Postat av: FISKEn nnnn

Du blir alltid såå fin på kort, använder du photoshop? isf photoshopar du mycket?

2009-11-24 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0