5/5-

fefo

1. Jag har en förmåga att dra till mig skit, räcker bara med att folk har så lätt och missförstå mig, så går allt åt helvete sen.

2. Jag är ganska svårkontaktad, eller hur man nu säger? Menar inte att de svårt och få tag i min msn eller ngt xD Iaf om man är en grupp människor, och jag känner hälften av dem. Så hatar jag och snacka med den andra delen.. Bättre bara hålla sig med dem man redan känner? Det behöver inte alls vara något personligt mot dem människorna heller! Vet inte kanske för jag är ganska blyg. Mot folk jag inte känner.

3. Jag har jätte svårt att lita på folk.

4. Ibland kan jag vara otroligt lätt irriterad som oftast leder till att jag får cp utbrott, och ibland är jag mycket ''tåligare''. Beror mycket från dag till dag faktiskt.  

5. Jag är faktiskt en hyffsad lycklig människa, och är så tacksam för dem vännerna jag har, för de är verkligen bäst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0