VISSTE DU ATT


(hahah mupp bild!)

..... att jag har massa prickar på mina armar och de är hur fult som helst!
..... att jag har svårt att bli hyffsat brun:(
..... att jag har världens hemskaste hår utan hårförlängningen!
..... att jag kan vara otroligt blyg och sitta som en stolpe beroende vilka människor jag är med.. annarse är jag inte  blyg:O för kan ha typ svårt och släppa losstyp,  i början..
.....att jag tror på själar(spöken), hahah det gör jag faktiskt!
..... att jag annarse är ganska rolig och glad människa :D
..... att jag ofta tyvärr, hittar på eller gör så extremt cp idiotiska saker som jag fattar inte ens själv varför jag gör de.
..... att jag tänker oftast så långt näsan går gjämt, och tar allt som de kommer, och stänger av hela omvärlden typ isolerar in sej i sin egna lilla värld och svävar på moln typx)
..... att jag vill bli känd, kanske inte för känd men så man känar hyffsat med pengar på de. kan vara bloggare skådespelare designer vad som helst typ
..... att jag kan bli så uppkäftig och arg så jag inte vet vad jag gör, tappar kontrollen helt , adhd typ:S, fast det krävs ju en del för att jag ska komma upp på den 'nivån. det kan man inte tro för är som en nalle annarse juu (A)hahah
..... har väldigt dålig syn på speciellt mitt vänstra öga! men tänker aldrig på de för haft de så hela mitt liv typ. ska ha glasögon igentligen men njaae! och linser orkar bara intää..maybe i framtiden
..... jag har gjort så otroooooooligt många misstag, så innan tog de typ på krafterna, när jag tänkte på de haha, om ni fattar:p fast ändå lärt mej koppla bort de bara, kanske darför jag är så frånvarande i vanliga fall också!:p
...... jag tror att du är oskuld
..... jag HATAR när folk säger skynda hahaha cornelia vet! får ryck typ, ijaf om jag redan är stressad
.... jag har/haft inte de roligaste ryckterna!
..... jag har nog det bästa vännerna man kan ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0