HEADER

så äntligen har den satt sig på plats ijaf.. tror jag?! nu ser jag den ijaf.
och det var jag som fatta själv hur man gjorde :-) det var bara min design eller något som var cp.. men om inte julia hade bytt så skulle jag aldrig fattat;D så tacktack!
och har den bilden så längen för det var typ test bild bara för och se om de funkar ska göra en ny när jag orkar..
och det är fortfarande en sak jag stör mej på , och det är NICOLETOMLINSON som står där uppe  i hörnet åt vänster. någon som vet hur man tar bort de?:S


Kommentarer
Postat av: julia

varsegod ;) haha, ingen aning. det står så på min med :(

2009-05-27 @ 20:19:08
URL: http://juliaanderssoon.blogg.se/
Postat av: amanda

gå in på 'Inställningar' när du loggar in på bloggen, och låt fältet 'Bloggnamn' vara tomt. Då tror jag att de försvinner (:

2009-05-27 @ 20:21:26
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

amanda: aa jag fatta de nu, tack=)

2009-05-27 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0