BloggarNNNNN

tjaaaaaaaaaa
bästa blogg uppdaterareN är tillbaks igen !
bara en tidsfråga tills det blir sånt jävla mellanrum igen mellan inläggen HIHOOOO
joo men vad ska jag börja....
hänt jätte mycket nu det senaste, båda bra och dåligt. pallar inte skriva ner något just nu, och det kommer jag nog inte heller orka i framtiden heller, men till er nu mina älskade 2 stycken blogg läsare typ:D:D haha om de är så nödvändigt så kan jag la göra de ändå...  förlorat alla mina läsare hahax( kanske inte så konstigt!
 jag har funderingar att  göra en blogg där jag gör massa as oseriösa video klipp och skriver massa oseriösa grejer, vara världens fjortis eller  något annat eller typ vara allmänt rolig bara lr ngt :P vet inte riktigt än... och sitta och babla om massa skit för då drar ju sej läsare dit ijaf, haha fan va tråkig jag är:Dmen jag och felice satt och snacka om de här om dagen x) att vi skulle göra sånna fula klipp för skojs skull :P och lägga in.  men joo det skulle fan vara kul:P så kanske låångt in i framtiden så känar man kanske pengar på de sen:D:DD om man får jätte många läsare isf ! hahah shit. vad jag drömmer;D men kan faktiskt bli rätt kul, ijaf om man har så lite liv som jag:D vissa kommer ju ijförsej störa sej som fan, men joo vad ska man göra åt saken:D men om man ser till exempel på kissie, haha, hon har ju kommit rätt långt, känar 50 000 i månaden ijaf:O och de är rääätt hyffsat! på bara en blogg.

bort sett från de så ska jag försööka vara lite mer aktiv, ni får påminna mej, för verkar helt menningslöst ändå för ingen verkar ju tycka att det inte är kul överhuvudtaget att läsa min bloggx)
 men ni får ge förslag på vad jag ska skriva om!
oooch NÅGON som är bra på att fixa blogg designs!?!?!?!?!?!? Här behöver man hjälp isf!

hiv aids


Kommentarer
Postat av: wincentboehm

JAG ÄLSKAR DIG

2009-05-28 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0