ALL MY HATE ON SCHOOL

läste beccas blogg nyss (rebeccasegersten.blogg.se)
så skrev hon om hur skoltrött hon är osv.. samtidigt så påminde det mej att jag har typ 4 äckliga omprov när jag kommer till skolan igen ... efter praoen.. fan jag som hade glömt de, och hade lite ro för en gång skull, nu har jag panik igen som vanligt.. hur fan ska jag hinna öva och göra alla dem.. om jag skiter i de så får jag ig i fysik, teknik, matte, svenska....
och matte provet ska vara jätte stort prov om precise allt vi haft denna terminen tror jag, om inte förra också kommer inte ihåg, och hur ofta är de att man kommer ihåg precise allt man gjort!? glömmer fan bort allt jag gjort på ett prov dagen efter jag gjort de så.. och nu de sista dagarna till sommarlovet vill man väl ändå ta de lite lungt, inte plugga död på sig själv, så hela sommarlovet blir en stor jävla återhämtning.... ååååhh, och är redan så jävla utmattad, efter sjukhuset och skit och så har jag verkligen inte mått bra nu de senaste. vill sova i ett år.. och så nu, upp och hej nu ska jag plugga sönder mej...
jo de är en tidfråga hur längen de kommer hålla, orkar ingenting


bränn en skola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0