AKUTEN HERE I COME!

kom hem nu fick dra till sjukhuset varit där i 7timmar:S
vaknade klockan 8 imorse, av mej själv! (verkligen inte likt, går upp 1-2 av mej själv i vanliga fall;s) därför att jag hade så jääävla äckligt ont i min mage och hela min rygg spände sönder och kändes som någon högg i den typ. så skaka jag som fan och kunde knappast andas för de gjorde så ont, och kunde knappast se något heller:S så börja jag spy och allt.. och kunde inte resa mej upp heller.... så ringde jag mamma och hon hörde att jag knappast kunde prata, och hon blev jätte rädd och allt. hon var på jobbet och sånt då och var tvungen och göra klart en grej så hon bad min mormor komma och hämta mej och köra mej till akuten.. så kom hon dit sen.. så fick de söva ner mej och allt och ta massa prover.. och hade nervproblem typ, för sluta aldrig skaka. först trodde dem jag var gravid eller något! haha men nääj de var jag inte.. men har typ något problem med min lever eller ngt, eller min lever var de inte men något sånt x) haha kommer inte ihåg vad de heter, men ijaf så stöter min kropp bort de om ni fattar. så får ta tabletter ett tag nu och om det inte funkar så får jag nog operara bort de, för det bryter ner hela kroppen typ:s helt pysk och så får jag gå på bedövnings skit ett tag nu också, så jag inte får så jäävla äckligt ont som jag hade imorse, aldrig haft så ont innan!

och nu sa min morsa att det var något med njuren.. cp cp cp cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0