SVAR PÅ FRÅGOR

tja folket!!
nu svarar jag på era frågor ;D;D;D;D;D;;DD;D;D;D;D;D


Postat av: Anonym

1varför dricker du????
2brukar du bli full??
3och hur mycket dricker du???
4varför röker du???
5har du någonsin snattat ngn gång????
6har du blivit polisanmäld????
7vem är din allra bästakompis????

haha många frågor! sätter siffror på dem så det blir lättare...
1 Därför det kan alltid vara kul vissa tillfällen, eller roligt överhuvudtaget om inget cp händer.
2 Joorå, det blir jag väl! Rätt lagom också för den delen, om man gjämför med innan.... då hade jag knappast någon kontroll över hur mycket jag drack ens!
3 Det väl olika från gång till gång, beror på hur mycket pengar jag har och hur festsugen jag är;D
4 För jag var dum en gång i tiden, och trodde aldrig man kunde bli så fast av det...då! Men försöker faktiskt sluta:)
5 Ja, många gånger... ;s

6 Jo har hänt några gånger det med. . .
7 Ida och Cornelia :D så finns det massa mer godingar också;D

Postat av:
 -

1vilket ciggmärke röker du?:P om du röker:)
2vad dricker du helst för alkodryk?:)
1 ganska olika, fast gillar mest marborlo light och prince röd hiho
2 haha det är väl olika elle, beror på vad man är sugen på. oftast varier det mellan cider och öl typ..


Postat av: Hilda.

tycker du om horor?

AAAFAN, bra att det finns seriösa folk !:p

Postat av:

hur kort hår i cm har du???
eee jag vettefan, har uppklippt och fult och kort i vanliga fall men ingen aning faktiskt, orkar inte mäta nu heller...


Postat av:

vem är du kär i?

haha, ingen förtillfället;)

 Postat av: hejhej

varför är du så sööööt

det tycker jag inte, men tack ändå! :)

 Postat av:

När fyller du år?
Vad heter din mamma och pappa? HIHksalööhöhöhhöhöhöhöhöhöh

10de Oktober:p och jag hatar de, så seeent!:(
haha, Isabell och Markus:P

Postat av: gandalf

1är du bra i skolan?
2hur många ämnen har du ig?
3vilken klass går du i och skola?

1 njae... kunde varit bättre tror jag!
2 ee vet inte riktigt, förra terminen hade jag det i spanska hemkunskap ijaf. fast ig har jag fortfarande i spanska och kanse hk och kanske matte!:(
3 8d!;D Dalsjöskolan.. 

Postat av:

du har jättefint hår, hur säger du när du vill ha sånt? :)

haha fattar inte frågan riktigt, eller vart jag får tag/köper de? isf antingen Safari i Gbg, Sipan i borås, eller internet ex fannyhair.se, happyhair.se eller något.

Postat av:

vem hade du senast sex med?

dedu!;) skriver verkligen inte här.  hela internet ska inte få veta;D

Postat av:

är du oskuld?

nehep

Postat av:

om du fick vara en kille i en dag vad skulle du göra?:)
knulla, runka, bli avsugen, göra allt som vi tjejer inte kan:D hahah
 
Postat av:

har du kontakt med någon idag som du känt sen dagis?

Joråå har jag väl, alla går ju ijaf på samma skola som jag gör nu. och en i min klassis;D
 
Postat av:

varför skriver du så sällan på din blogg:( hoppas du förbättrar dej och skriver mer!!

glömmer att göra de eller så orkar jag bara inte.. men joo får väl försöka förbättra mej då;p...

 Postat av:

vad tycker du om kissie och blondin bella?

haha, har faktiskt ingen speciell åsikt om dem alls! Jag varken läser deras bloggar, eller bryr mej  om dem kan jag inte påstå... bara att en gång i tiden så gjorde jag en äckligt ful parodi av kissie som legat inne på youtube och som tur är den BORTA nu!!!!haha fyfan va pinsam den var. när den togs bort så hade ca 11tusen kollat på den;S blää har också sett att den legat ute på andras bloggar med, så helt försvunnen är den inte x(!
 
 Postat av: lotta

1har du någon gång snattat/snott?
2 regelbundet?
3 isf vad?
4 har du haft problem med polisen. har du åkt fast?

1 jaa som sagt
2 yes, höll på så en period för ett tag sen som jag också svarat på högre upp tror jag
3 massa, kan inte säga det värsta här :S men typ godis och skit och kläder oså.....
4 vet inte vad jag ska säga me problem:S, åkt fast har jag ijaf (men allt är längeseeeen)

 Postat av: nalle

1när drack du för första gången?
2dricker du mycket ?
3brukar det bli för mycket?
4 vet dina föräldrar om det?

1 vet inte haha, men första seriösa gången var 7de december 07 :D
2 näärå tycker jag inte tyckerduu
3 nejdå;D fast det bruka ju bli så innan jöö
4 att jag dricker ? inte varje gång jag gör det kanske, men det vet  yesyes. hihi
 
Postat av: kalle anka

om jag hade frågat snällt, hade ud haft sex me mig?

lääätt:O kalle ankis<3
 
Postat av: oskar (kossan enligt dig) löfgren

vf kallar du mig kossan??

hahah:D för du är däää juuuu!
 
Postat av:

har du någonmn gång tagit nakenbilder?

jaa det vet du ju CORNELIA :)))) vi brukar ju ta det tillsammans(L)

 Postat av: Philip

Varför röker du?

varför snusar du?

 Postat av: Linus Graff

Är jag sexig? (A)

jajajajajajaja:D<3
 
Postat av:

knakar du?

om jäg jäääär
 
Postat av:

tja:D

tjatjtaj:D

 Postat av:

HEEEEEEJJJJJJ

tjaaaaaaao

 Postat av: Störd_Emo_Unge_92_lolololol

Vill du hålla min handn är jag persar min tunga :C?

aaa veeest
 
Postat av: godis

vad gör du om helgerna
det är olika:D ibland tar jag det lungt och kollar på film men ida och cornelia ex, annarse festa typ ;D


haha blev lite oseriöst i slutet :D
puuööss


Kommentarer
Postat av: XD

shooooooooooooooooobreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee+

2009-04-05 @ 22:49:52
Postat av: tillägg

vad har du för kupa? b? c?

2009-04-15 @ 16:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0