23:53

Nu har jag missat att skriva några dagar, som vanligt! Men inte orkat.
Ijaf så har det inte hänt speciellt mycket.
Idag var jag Ida och cornelia i stan, och de sola. Så hitta jag och Ida prao plats också;D Vet inte vad det hette, men ligger precise gjämte Campino typ;p
Och i Tisdags, var de ju studiedag.
Då vakna jag hoss Ida tror jag, så åkte vi till stan och drog med Cornelia.
Så träffa vi lollo nives frida sanna emilia daniel pontus bella, haha många namn där x), hoppas jag inte missat någonx)
Så fika vi ijaf, och Frida och Sanna skulle pierca läppen, och emilia gjorde det på dem, och det blev faktiskt mycket mer lyckat än vad jag hade förväntat mej:O skit snyggt blev det!;D

Och till helgen blir det 033 (lördag), tror jag. ;D Och Ida fyller år på fredag också, 13de fredag:D yeah! haha. så kommer vi antingen sitta och mysa hemma hoss någon och kolla film, eller hitta på något annat som ida eller någon av oss har på hjärtat,  så firar vi nog henne på lördag istället;d höhö

Jag har skaffat ny msn också! För min andra var helt cp, kunde inte ens få mer kontakter:S Och om någon adda mej så stod det alltid som offline så gick det bort från listan efter ett tag med, och så kunde bara dem börja konversioner, helt stöört! Om ni nu vill ha den, så finns det på min bdb (sjukhuset). och helst INGA randoms, tack!!!!!!!

påminner er alla igen, sluta inte ställa frågor där på frågestund längre ner ;D vill ha määäär att svara på!
pöööss!

baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0