skolan

Sitter i skolan nu, i datasalen och har So.... blää! och glömt mina nycklar med, eller tappat bort dem tror jag heheh
Jag ska igentligen göra någon jävla uppsats om medeltiden, skit skoj....! Men nääöp
kollar min frånvaro också, som är på bilden under texten, det är bättre än vad det var i 7an ijaf ! Fast sämre än förra terminen:(
Orkar verkligen inte med skolan längre!!!!! Fast längtar till Svenskan och Engelskan lite ijaf, enda som är bra idag, för då ska vi kolla på film haha kommer inte ihåg vad den hette men den är ganska bra ijaf:) annarse vill jag bara döööööööö

6u7uyu


Kommentarer
Postat av: fäjte

Haha, sikken buse man kan vara då ;)

2009-03-12 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0