På väg att bli sjuk..

Varit i skolan idag, blää nära jag stack hem, orkar inte den.
Så efter de så åkte jag cornelia och ida till stan och fika på viskan och det drog och sola som vanligt.
Sen träffa vi lollo frida och nives:) cornelia var tvungen och dra hem då så hon tog bussen, och ida stanna en liten stund till. Jag skulle också igentigen ta tidigare buss, fast jag drog med dem istället och vi rökte vattenpipa oså. Fast mådde inte så bra, är hur jävla förkyld som helst, kunde inte ens dra in luft i näsan så rann det hela tiden med, och så frös jag röven av mej också, skönt! Nu börjar jag få ont i halsen med:(
Och jag måste vara frisk till helgen!!!!!!
fredag-VEGBY=SUPA
lördag- blir det väl något gemensamt med fredag fast i äckelborås istället;D

Men nuuuu ska jag ta tepern för alla ni som ville veta, tror jag börjar få feber:( alltid att man ska bli sjuk när något roligt ska hända!


bajs
tröjan köpt på cArling för läänge sen!
och nu kommentera cornelia böghora johansson att jag köpt den på gina juuu


Kommentarer
Postat av: din mammas brevlåda

lol nicole, du köpte tröjan på gina tricot :P

finns inget som heter curlings, cArlings baby, carlings.

ändra till gina tricot innan jag kommer till din brevlåda mannen

pzzzzzz

hahahahah

2009-03-19 @ 08:22:29
Postat av: Anonym

sug kuk ryssjävääääl!!!!!

neheop kanske jag gjorde det då cornelia, det var ju ett tag sen jag köpte den så. tryck in något i din brevlåda

2009-03-19 @ 18:14:48
Postat av: Anonym

Spela roll vart man köper sina kläder...

2009-03-22 @ 01:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0