nu får sommaren faktisk komma

Tjää
Klockan är 3:31och kan inte sova, så är det skola idag med. :'( bläää!
Fast på tisdag är det studie dag, så idag ska jag nog sova hoss ida,så ska jag ida och cornelia nog sitta och mysa hela tisdag och kolla på film oså:).
Och INGEN fattar så mycket jag längtar till sommaren nu!!!!!! Den får fan komma nu tycker jag:(
Alla roliga planer och sånt som jag har med, som ska uppfyllas:Z  och känslan man får när det blir sommarlov, det är det bästa som finns typ!
så vill jag vara 18 med NU, som jag velat sen lördags(a) när vi skulle på fest och att det aldrig ritkigt blev något av den, så går man förbi swing och ser hur alla har det kul, och alltid kan man dra dit i värsta fall om man inte vet något:O
orkar inte med denna åldern haha allt är så drygt bara! 18 kommer jag aldrig vara nykter och sitta på krogen och festa sönder mej och alltid ha något att göra! haha BARA 3 och ett halvt år kvar, woooohoo!:(
äääh nu glömmer vi det, mår bara sämra när jag tänker på det :D
Och just de, ni som orkat läsa så här långt tycker jag ska fråga en fråga på "frågestund" lite längre ner:D tycker det är för lite frågor, men ska svara på dem snart:) vill bara ha lite fler!
Har inget mer nu som är speciellt intressant, bara att jag inte kommer komma upp på morgonen om jag somnar, skriv
ner det. Men jag ska försöka sova endå:D GODNATT!tjäää!  kl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0