Måndag

Blev ingen skola idag ändå! Orkar inte. Aldrig varit såhär skoltrött i hela mitt liv.
Tror jag gått in i väggen eller något, för orkar verkligen ingenting längre!
Hade ingen skjuss till skolan heller och missa bussen med.
Så blir väl att jag får sova ut lit grann, sen plugga:(

Sen ikväll kommer nog Ida och sover hoss mej efter hon varit på träning, så ska vi väl sitta och dö framför tv:n och kolla film:)

Tycker också att jag blivit lite mer aktiv du med, det är alltid bra;D
Men ändå ska man inte vara för aktiv, för då blir det tråkigt att läsa bara och om det står massa tråkigt skit,
inte för jag är speciellt övertygad att ni, tycker det står speciellt intressanta saker på min blogg. haha
puss!

hej
gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0