Lördag!

Börja med att jag vakna upp hoss Ida:)
Vi drog in till stan och fixa cider och greja och mötte Cornelia, sen träffa vi Linus, Pontus, Micke och Daniel.
Och det följde med mej hem, så kolla vi på film och fixa oss osv, sen så skjussa mami oss till stan, så drog vi till 033 och kolla när hang over och encore spela och träffa massa folk. Sen så skulle jag cornelia ida felice och petra dra på efterfest hoss philip, hade vi tänkt först ijaf, men det gick inte sen för hans pappa ville inte att det skulle komma in mer folk eller något.  så blottade felice sej lite :D haha! Så drog alla åt olika håll x) Ida åkte till micke med pontus, petra med cornelia till stan tror jag ?;O och jag och felice stod fortfarande kvar och envisade oss för att komma in, haha nää men sen så träffa vi någon så gick vi in i någon barn kyrka eller något xD och åkte rusch kana och jag satt i en båt och läste bibeln för felice :D hahahahah så efter det så gick vi in i någon lägenhet, när massa andra folk var på väg ut, och så gick vi upp trappan och träffa en holländare:D som vi fick snacka engelska med, och hahah jag vill inte veta vad jag sa till han xD  Men ijaf han var en trevligt prick:D Vi följde med upp i hans lägenhet och snacka lite om allt möjligt, och fick lite dricka, och så följde vi med han till en kiosk som han skulle köpa cigg i, så vettefan vart han tog vägen sen, men vi fortsatte in till staden, inte för vi hade en aning vart vi var men det fixa sej:D vi kom fram tillslut! och vi gjorde våra deprimerande försök att ta oss in på några krogar, men HEPP! hahah för vi hade ingenstans och ta vägen just då:D ijaf så drog vi till mcdonalds och åt, så träffa vi petra och cornelia som skulle på efterfest i villa stan tror jag, och vi tänkte följa med tror jag ;O men vi tappa bort dem igen! Så drog vi till nico istället och gjorde inget speciellt hände lite skit bara sen stack vi, och så blev vi jagade av några blattar medxD och kanske sa lite för mycket som fick dem på nerverna, vi fick springa som helvete ijaf. ahahahaha men det blev bra tillslut xD hände massa annat men orkar inte skriva det här:P
 så efter det kom vi till ica maxi så gick vissa saker RÄTT snett...
orkar inte skriva vad som hände heller ! men sen vid halv 7 träffades jag och ida igen och tog taxin hem så var vi hemma 7 typ. så nu är jag trööött juuu

Men annarse var det jätte roligt :D:D:D tack för en trevlig kväll :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0