jahaaaaaajajaja

har inte varit aktiv på ett tag som vanligt!
 har ju inte hänt speciellt mycket heller,
 förutom äckel skolan!!+o(
ingen fattar hur mycket jag hatar den.....
på fredag blir det offbeat bror jag,
cornelias bror och några av han vänner
 har hand om det, så håller på nu att
hjälpa till att sprider runt det .. ijaf
offbeat night i dalsjöskolan, köp biljetter
från cornelia 50kr, kassan är det 80kr.
kom kom kom!;D
på lördag är jag inte så säker än på vad
 som händer men vi får se då;D
denna veckan har ändå gått rätt snabbt :D
 fast det är fortfarande onsdagX) haha
 men imorgon är det torsdag och det går
 nog snabbt så är det fredag och heeeelg(L)
 sen snart är det påsklov:D:D och sen
SOMMARLOV:D:D:D fan va jag längtar<3333333333333333
YYYIIIIPIIIIII



Kommentarer
Postat av: snoppen

på fredag blir det offbeat bror jag,

cornelias bror och några av han vänner

2009-04-01 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0