Grattis världens bästa Ida!!!!

Idag fyller Ida år:D fredagen den 13de;D
Grattis älskling, hoppas du får en underbar dag! hihi
nu kan du inte heller sätta dit pontus mer, det är alltid ju alltid sorgligt:/ HE HE
Glöm inte att du är det bästa som finns och lyser alltid upp min dag, bästa vän<3

IDA

Ijaf, så har vi sovmorgon idag! Och det glömde jag, så vakna tidigt som vanligt, sen kom jag på att vi hade sovmorgon,och ville inte heller ta bussen då. Inte speciellt kul och vara i skolan 1och halv timma, helt själv och inte göra ett skit! Så stanna jag hemma, och mamma åkte till jobbet så räkna jag med att en skulle kunna skjussa mej, så fick jag inte tag på han x) så nu kommer jag inte till skolan om jag inte nu tar bussen till stan och byter och det orkar jag INTE.
Så blir mysdag hemma för mej själv istället,haha. Får plugga lite med på No:n,och är så jävla efter i Matte nu med:( så det får jag också försöka göra något åt..

Senare ikväll ska jag och Cornelia små fira Ida lite:) Vi ska nog vara hoss hon eller mej och äta massa godis och kolla på film. hiho! Sen imorgon blir det stora firandet;D

Jag funderar på om jag ska lägga mej och sova lite längre eller kolla tv, nörda vid datan, eller börja små plugga lite...
Är så jävla trött ijaf! Duscha måste jag med göra, bra och veta;D höhö
Nu orkar jag inte skriva mer
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0