Gbg!

Har varit ganska off ett tag nu känner jag!
Men jag ska försöööka förbättra mej(a) ´Fortsätt skriv fråger också tycker jag;D svarar på dem snart...
Men ijaf idag har jag varit i göteborg med älsklingarna Ida&Cornelia.
Det var rätt drygt faktiskt ett tag;D men jag lyckades samla ihop någre snygga tröjor, hihi!
Vi gick till shock med så skulle vi  prova sånna, blänk blänk kläder, haha kommer inte på vad det heter :D på skoj bara!
såå jävla fuuula är dem. hahaha fast precise när vi skulle sätta på oss dem så kom en någon jävel och cpa, och sa massa att man var tvungen och vara 18 och blablabla för att prova dem, yeah(Y)
Efter det så gick vi och åt taimat, så fortsatte vi loda runt och till sist bussen hem.
Ida åkte till pontus, deras 4 månader dag, grattis:).
Så åkte jag hem med cornelia, fast hennes mammi skjussa maj hem! Så sedan då har jag suttit här och tråkat. Intressan dag, ällä hur?
btw, så har jag inga bilder på min data, f¨r den gjorde sån omstart eller något vad det heter :S så allt f¨rsvann! helt st¨rd är den, och nu kan jag inte ens skriva "o"!!!!!!!!!!!!!!!!! det b¨rja pl¨tslig lagga nu också:O hahaha pyyyyysK!äh, nu orkar jag inte skriva mer, puss!            


Kommentarer
Postat av: denc00laida

tack bajsen :)

2009-03-09 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0