Visste du ...



Visste du att.......
.... jag hatar/stör mej på otroligt många
.... kan vara otroligt lätt irriterad
....jag har attitydsproblem typ.
....att jag har behandlat min mamma så otroligt illa, och gör de fortfarande, hatar mej själv för de
....skiter i det mesta
....jag får ofta höra att jag är dåligt inflytande:S faktiskt ¨
....jag kan släppa loss till max med ida och cornelia
....det är många som stör sej på mej, och snackar skit. fast skiter faktiskt i det, det får snacka på:) om de nu inte skulle vara mina närmaste, då skulle jag blivit lääsän, men det vet jag att det inte gör:)  
....jag hatar folk som säger att det har respekt och sånt eller snackar om de seriöst typ, man kan ju skoja om det, men ni vill inte veta vilka störande äckliga töntar de finns på våran skola som tror att alla följer efter dem som hundar och putsar deras skor typ:s...
....känner mej ofta utpekad/utstirrad, syftat mot ett opositivet sätt
....får deprisions utbrott igen, när jag tänker efter hur mycket jag behöver göra osv, till ex skolan och skit..
....gör alltid massa onödiga saker och slösar bort all min tid på skit när det finns så mycket annat viktigare och göra,
....har svårt att börja konsentrera mej, eller svårt med att konsentrera mej på något överhuvudtaget

Kommentarer
Postat av: steven lolsvensson

ok då vat ja :P

2009-06-02 @ 17:02:57
Postat av: boy

Tecken på ADHE kanske

2009-06-15 @ 07:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0