hej jag vill vara som kissie.. eller njaae? kanske inte.

vaknade för en halv timma sen typ, (kl halv 17 unjefär) var uppe till 7 imorse, så kanske inte så jätte konstigt.. fan va de känns som dagen bara flygit iväg nu. hoppas jag hittar på något skoj ikväll iaf.
och till ni som tycker att jag är såå wanna be kissie:p nämn tre saker som är SÅ otroligt likt mellan oss då?!  haha snälla!
1. att jag också råka vara blondin eller? - oj förlåt men varit de mycket längre än den dagen jag ens hade en jävla aning vem kissie var.
2. därför jag spammar runt min blogg överallt?:p '' och vill bli så känd som henne som ni säger?'' , - joo mitt mål är inte den nivån kissie är på heller, kan jag verkligen inte påstå haha. skulle aldrig orka lägga ner så mycket tid på att komma upp dit. var menningen att jag bara skulle få några hundra mer besökare, för skojs skull:) och det är ju alltid kul och ha också!
3. för jag är så no lifer och orkar spamma runt, och är ännu en gång så ''wanna be'' kissie.? - haha., det var faktiskt inte bara jag som spamma runt min blogg, men jovisst, spelar ändå ingenroll, tråkigt så har man! och joo tyck ni att jag är så wannabe henne:p klaga ni på! ojdå vart är mitt rosa läppstift?!haha det råka jag inte använda! och det är ju  såå otroligt kissie, haha dessire och kissie bråkar ju fan om de, den som använde de först osv, om vem av dem som är wannabe vem?... hahah patetiskt. men så är de.
KANSKE ni som är wanna be kissie för ni klagar så mycket på hur jag stavar, lika mycket som hon klagar på andra bloggare!haha-

Kommentarer
Postat av: fjedjiik

2009-06-06 @ 18:55:58
URL: http://kukhuset.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, tydligen vill "alla vara som kissie".. har fått den kommentaren ett antal ggr ja med. bara för att man råkar ha NÅGOT som hon har så vill man vara som henne? knappast. håller med dig helt & hållet. kissie är äcklig och inget att efterlikna!



ps. du va 10000000 gånger sötare än henne ;)

2009-06-06 @ 19:13:50
URL: http://sandrakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0