yää


Svar: haha sötnos.... ska jag lipa eller va?!  jo ganska säker på att jag behandlar personer som DU, hur fan jag vill. hoppas ni mår otroligt dåligt av de iaf;p synd att du inte kunde stå för vem du var istället, om du nu ville att jag skulle ta åt mig,för känns så fegt och ytligt när du verkar vara så illa tvungen att behöva skriva de anonymt..  hata mej också, asså? ÅÅÅHNEJ8-)!!!!!en hagga från ingenstans hatar mej:'( ??haha skaffa dig ett liv fan.

lite kul, hehe. se hur avundsjuka folk kan vara på mej, för jag är bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL SERIÖST KAN VI KONTAKTA >NÅGON GREJ OC HSE VEM DET ÄR? vill fan slå sönder cpt seriöst, kan vi söka upp det? ber dig verkligen"!"""

2009-06-06 @ 00:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0