tvskärm

är hoss ida nu. vi har precise kollat klart på lite filmer..
och ida har lagt sig nu så klart, alltid lika trött är hon.. sen imorn är de skolavslutning:D
och vi har satt alarmet på typ halv 6:S hahah, hmm undra om jag kommer komma upp imorn?! njaee..
vi ska loocka håret och all sån skit, drf kommer de ta ett tag!  och drf vi också måste upp tidigt för den delen..
och btw, så sitter jag och skriver från coolaste skärmen:D haha, idas stora plastma tv, för datan är ihop kopplad med den.. så allt är cp stort:p
ska nog lägga mej snart också, annarse kommer jag aldrig upp.. ellr så sätter jag på en till film eller ngt och kollar ensam, hmm kulkul(Y) aja. hör av mig.. kommer bilder imorn från skolavslutning iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0