im on my way, right back in the days


_________________________________________________________________________________________
blir så trött på mej själv !  måste fan börja ta saker mer allvarligt, och börja ta itu med saker, än att flyta runt som en
madrass, helt bort kopplad ifrån verkligenheten.
blivit så dålig på allt nu de senaste..det enda jag gör är  att sitta framför datan, (på veckan). samtidigt så sitter jag
och funderar på när jag ska göra klart massa saker som jag ligger 100 år efter i, fast blir bara att man tänker
''gör de sen, sen sen sen sen... och det blir aldrig av tillslut. kom inte på no:n idag heller, pågrund att jag var på sjukhuset
på morgonen och missa den viktigaste lektionen på hela dagen, iaf idag var den de! så kanske får ig i no ändå.
skulle gjort ett prov idag, men blir förskjutet som vanligt. och har inte no imorn så får göra på hålltimman eller ngt , kul:S
och så har jag 3 andra äckliga prov!
GE MEJ SOMmARLOV snälla,...


Kommentarer
Postat av: pokerprofffffzet

jag läste hela nanananaan, jätte bra hihi<3

2009-06-03 @ 00:12:05
Postat av: Anonym

OMGOFTA DU HAR SKRIVIT DE ?!?!? hahah du har tagit från internet eller ngt haha

2009-06-03 @ 01:22:15
Postat av: Anonym

fan va bra skrivit:O

2009-06-03 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0