svar på kommentar


Svar: haha. kan du visa mej vart fan jag skrivit där jag tror själv att jag har så många läsare? vrf tror du jag skulle spamma/''terra'' kissies jävla bdb då? om jag nu redan hade så många. hahaha, sorgligt vad människor kan vara så tröga. om du hade tänkt om två gånger, kanske de inte skulle blivit lika nödvändigt att slänga sån mogen kommentar som du gjorde. jag menar vafan känar du på den, mår du bättre nu eller? och herregud, det är r-e-k-l-a-m lilla gumman, hört talas om ordet innan eller? kan du tänka dej, att jag till och med fick DEJ av alla andra då, att lägga ner tid på att kolla in min blogg. måste ju ha gjort ett jävla bra reklam iaf. fan vad bra jag är.  hahah keep up the good work stumpan! pöss


Svar: någon som har vett i huvudet iaf, så sant som du säger. att dem som orkar slösa tid på att säga hur 'wanna be' man är kissie, varför inte säga det till varenda jävla blondin ist? tss..
btw du var också jätte söt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta våldta det svenska språket, tack.

2009-06-06 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0