päniiijk

hade panik nyss för kom på att jag skulle till öland med konfan imorn, och usch aldrig i livet typ, haha... så tjata sönder på mamma att jag inte skulle dit, för hon hade redan betalt och sånt, fast nu ska hon ringa och be om pengarna tillbaks:) slipper deiaf! skulle aldrig orka packa osv heller, inte för att jag vill stanna i borås, men inte slösa massa pengar att åka till öland med konfan iaf:S bara massa prat om gud osv,  och jag HATAR ''gud'' eller allt med kyrkan och de och göra, så jävla tråkigt och menningslöst... inte för jaghar något emot dem som tror på de osv, verkligen inte.men detta är vad jag tycker


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför konfermeras du isf?

2009-06-21 @ 13:54:41
Postat av: nicole

för jag är tattig typ haha, börja för konfirmations presenterna typ.. + att de är heller inte vanlig konfa som man måste gå i kyrkan 15gånger osv:s man får typ göra vad man vill, mycket roligare än de vanliga, finns ju också andra själ vrf jag inte ska dit

2009-06-21 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0