SÖNDAG söndag söndag

vet inte vad jag ska säga,  skriva, eller vad jag ska göra. mitt liv står helt enkelt still. fast iförsej så gör de, det i stort sett varje söndag.
men iaf, så har jag ju fått klaga mål om hur jag skriver osv, och hur jag stavar, och den ''sverige'' jag använder.
haha jag tycker inte alls jag har speciellt många stavfel om det inte vore slumper då och då, där man råka svänga till lite i tagenterna. haha.
och kan ju redan säga kort och lätt att jag har dylexi (?) vet fan knappast själv hur de stavas eller heter.. men ni fattar nog. fast det är väldigt svagt iförsig, iaf det jag har. det innebär att man har svårare att stava, läsa, och lära sig saker typ.. kan vara mer grejer också, inte speciellt insatt precise.  glad över att jag har svagt, vissa kan ju ha mycket värre än vad jag har, men det är väl bara leva livet för de eller?
ni märker kanske att jag förväxlar ord och så eller vrider om ord osv ... kan vara olika grejer, så får jag vara lite mer koncentrerad när jag läser och skriver något, så jag förstår vad jag läser, och så att jag inte skriver helt åt helvete

måste köpa ny brun utan sol också till skolavslutningen... min färg håller på gå bort helt, + att det är helt fläckigt och äckligt... så ser man min vanliga vita fula färg, vad vore inte jag utan brun utan sol, haha.. fast tråkigt att det kan fläcka av sig väldigt lätt, och förstöra, speciellt vita kläder! 
ska utomlands iår också, vet inte riktigt vart än, där ska jag försöka bli så brun som möjligt iaf, blir ju svårt som fan! kan inte bli brun......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg =)

Just nu kan du vara med och bli veckans blogg.

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och skriva en kommentar om varför just du ska bli veckans blogg =)



// http://blondlicious.devote.se

2009-06-07 @ 21:12:27
Postat av: DU E FUL

DU ÄR SÅ JÄVLA FUL.

2009-06-07 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0