midsommar igår för ni som inte visste...

dålig uppdatering,jag vet!
blev varberg på midsommar med sofie och annie, skulle igentligen äta oså med idas släktingar men allt blev cp med skjuss osv:(
fast ändå hade jag hur mycket tur som helst med skjuss senare på kvällen, hah de lät lite konstigt..
men vi missa tåget som gick halv 7 eller ngt;s ganska typiskt..! så gick nästa tåg 9 + 4-5byten typ, och de skulle ta 4timmar  till typ tills vi hade varit i varberg.. så runt halv 1 skulle vi vara där(Y) såskulle vi ta tåget hem 2... ganska onödigt.. så vi satt och cpa en hel del på tågstationen för vi var rätt sura över allt...
så fick vi idéen att lifta ner till varbergx)haha.. så gick vi där mot vägen till varberg ochtog de heller inte speciellt seriöst, försökte bara stanna bilar osv..så efter 5min typ så stanna en bil och de skulle till varberg och vi fick hänga på:D
dagräddare! och varberg va jätte kul:D orkar inte skrivaner massa detaljer:p
sen var klockan 1 typ, och dehalv regna och vi frös som fan, så stanna några som jag kände, så hoppa vi in där baraför deva varmt i bilen, men de skjussa oss hela vägen till borås hem till dörren:D hur jävla najs som helst ju;D haha
sen skulle de tillbaks till varbergoch hämta fler folk, haha jobbigt!
inga bilder blev de heller, jobbig va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0