lyckad kväll

lyckad kväll igår(Y) tack mathilda och anna bella;D haha fast jag var så dryg och trött hela kvällen, så släppte inte loss så mycket kan jag inte påstå xp ... fast de brukar jag göra iaf:D
haha var nog tillräckligt dragen som inte kunde låsa upp toa dörren, så stog där och banka när de hade hur högt musik som helst,x) så våga inte låsa den sen igen. haha gööött!

och jag lyckas få min data på, och fick sladden att ladda också, tog typ en kvart. men min morsa är i stan nu och ska nog köpa en ny sladd om hon är snäll.

nu sitter doggy här och sjunger för mej också, han vill nog ut tror jag... väckte mej i morse gjorde han också.
hör av mej senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0