hundvakt (Y) - (N) ?!

min mammas bästa kompis typ, ska till grekland/turkiet eller vart fan de nu skulle till iaf... så får vi ta hand om deras hund nu i en vecka. Doggy heter den.. haha. och det blir jag som får gå ut och gå med den...för mamma tycker jag borde gå ut och gå  för sitter ändå som en påse dagarna ur endän, i vanliga fall endå.. roliga är att den hunden är livrädd för mej, haha mot min morsa och bröder är den rövslickaren och hur glad och go som helst, och när jag kommer så börjar den gnälla som om den sett ett spöke och morra som fan. hahahah joo fast detta blir nog underbart he-he.. vi kommer säkert  komma jätte bra överens tillslut..... är för fet och lat att gå och ta ett kort på den nu också, för er som vill se vad det är för ful hund.. men det kommer i veckan antar jag.

bort sett från de, så fick jag reda på att jag har godkänt i no, om jag bara gör klart ett ljud prov som skulle gjorts för 3månader sen typ, känns jätte skönt faktiskt, då är de undanstökat ijaf.. sen är det bara ett äckligt matte prov också som jag måste göra, som är repitation av allt vi gjort under vårterminen tror jag, om inte höstterminen också ..vet inte riktigt.., men det måste jag klara för annarse är de ig i matte och det är inte så jävla kul..

nu ska jag ijaf ut med hunden, få se hur långt jag kommer tills den rymmer typ! yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0