f e t

legat och ruttnat bort vid datan hela dagen, och ätit godis.. så känner mej rätt fet nu! hah... men nu ska jag gå och springa med doggy som suttit och gnällt här gjämte mej i 10 min typ..
sen så blir de en dusch, så man blir en aning fräschare än vad jag varit de senaste dagarna.. haha
hör av mej senare, puss..

PS. ge förslag om vad jag kan skriva om i mitt nästa inlägg:)
+ det var några som tyckte att jag skulle börja med dagens outfit dagligen, fast känns ju inte riktigt så nödvändigt att lägga ut dagens outfit idag.., har en stor grå tröja och trosor typ.. inte så intressant va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag tycker också du ska börja med dagens outfit:) fast kanske inte idag då,som du skrev^^

2009-06-08 @ 16:10:34
Postat av: Anonym

Gör ett videoinlägg? :D

2009-06-08 @ 21:00:38
Postat av: elin

din blogg är rolig och läsa :)gör fler hiss/diss och visste du att:)

2009-06-08 @ 22:17:45
Postat av: Anonym

mera kort också:D

2009-06-08 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0