DISSAR/HISSAR listan





*EMO - ursäkta men om man bara kunde utrota den stilen, usch, den äckligaste fulaste stilen av alla som finns, om inte gothare också, fast same shit! och deras ''deppiga livstiler'' man tycker ju så synd om dem... (+o()

*TOFFSAR PÅ BENEN -  välkommen till göteborg kanske, det var värre än vad jag trodde, bara när jag var i liseberg för någon vecka sen, dog jag typ, cp många hade de hahah så jävla fult..  innan var det bara de mest, fjortis killar som hade de(usch), nu är de tjejer också!(NOT OK!) herregud, ser inget  som är snyggt med de,  skulle vilja klippa bort alla ''bentoffsar''

*'SKYNDA!' - gaaah, vad jag hatar det ordet! speciellt när man redan är stressad också, får dampet verkligen, haha! det vet cornelia mycket väl.

*BITCH - ok, det finns folk som tycker att jag är de och busringer mej och skit och skriker de i telefonen:P bara tecken på att det är rädda för mej, om det inte kan säga vilka de är, eller nämna de i verkligheten. synd om er, fast så farlig är jag inte.. men nu syftar jag på sånna som kollar snett på allt och alla och tror att världen kretsar runt dem typ, och tycker själva att det är något så speciellt och strävar efter och vara så otroligt kaxiga.. vill slå in huvudet på sånna!

*KISSIE - haha,läser hennes blogg då och då. och den personen bakom det HON skriver i sina inlägg, verkar ha lite mer vett än HON  kissie som man ser i hennes  video bloggar, spelar ingen roll om hon inte är seriös eller inte, eller ijförsej, så är det ju bra affär i de hela, folk drar sig till folk som skämmer ut sig. fast förstör bara hela stämningen i hennes blogg tycker jag, två helt olika personligheter blir detyp :p., det hon skriver i sina inlägg verkar vara en, tuff ,säker och  provocerande kissie typ, och det tar ju hem. lite vett i skallen verka hon ha lite där ijaf.sen i videorna förvandlas den tuffa säkra kissie till en blåst äcklig överutséendefixerad fjortis;)  hoppas hon läser detta, har spammat hennes gästbook ijaf, (liveT) så kan hon gjärna skriva lite skit om mej på hennes blogg<3<3<3
(hahahhaha, jag är bäst.....  men hoppas på lite fler läsare.....hehe)

FÖRHÅLLANDE PÅ SOMMAREN - sommaren, ska man vara singel tycker jag, haha,alla är ju inte som jag eller tänker som jag precise, är inte heller förhållande tjejen, men vet inte, verkar tråkigt och få hålla sig till en hela sommaren,när det finns så mycket man kan hitta på och göra med vänner och killvänner, som kan gå lite över ''gränserna'' ibland;) fester osv!


*BRUNA BEN
  -  finns det något finare än att ha brunare ben? speciellt på sommaren, njae tveksamt. älskar de

*KORTA SKJORTS - speciellt nu till sommaren också, bästa som finns att ha på sig, så skönt. fast då gäller de och ha snygga ben också.

DATA - vore ingenting utan min lilla data... beroende av den, och mobil telefoner får jag nog också lägga till!

GAMLA GODA MINNEN, TIDER - bästa jag vet, när man tänker tillbaks på de, fast ibland kan man sakna det lite för mycket....

VISSA BAKIS DAGAR - nu är det ju bara VISSA, men då man vaknar upp känner sig fortfarande halvt lullig sådär, men ändå mår man inte illa, tar snabbt en dusch så man blir aning fräshare sen bara ligger och slappar hela dagen, och kanske någon kompis också som pratar och skrattar med, och har varma myskläder på sig, ändå hur shleten som helst, hur mysigt som helst kan det vara!

KATTER  -   skulle inte klara mej utan dem ibland, nästan alltid så cheliga och mysiga, och bara ha dem ligga på en när man halv sover sådär, min katt är bäst iaf hihihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vilken jävla bitch du e elle, du trodu kan behandla vem som helst hur du vill, det du skrev on bitchar är precise vem du e fast 10ånger värre

ingen tycker om dih för du eså jävlakaxii . hatar dig :@

2009-06-05 @ 23:10:10
Postat av: åå anonym

du är så underbar anonym<33333333333333333333 nicole är min bitch hihi

2009-06-06 @ 04:56:59
Postat av: fjedjiik

det var jag somskrev det hihi

2009-06-06 @ 04:57:12
Postat av: Amanda

ijförsej, kul att du inte kan stava :) och du härmar kissie ganska bra :)

2009-06-06 @ 10:38:30
Postat av: nicole

HAHAHAHAH, sved de så otroligt på dej elelr?:D

2009-06-06 @ 17:04:39
Postat av: Anonym

dator* är du fem?

2009-06-06 @ 17:43:14
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAH, men fjortisar är inte äckliga eller?

2009-06-06 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0