blir så trött på västtrafik!


först, så vet nog vi alla boråsare, att de höjt från 12 kr till 30kr. för att åka buss. sug min kuk
hatar de verkligen, så jävla störande, först är de 12,50, sen sänker det till 10(Y) sen höjer till 12, NU 30!??!?!
så vill dem att man ska ha fritidskort/påfyllnings kort istället. 
and as they wish, så hade jag det.
och nu idag, så skulle jag hem ifrån stan, och har sånt påfyllningskort, som jag hade ca 170kr i, så klicka jag ner den i den kortapparaten,  inte så mycket mer med de eller hur? 
 så ser jag att det står att jag bara har 8kr kvar:S så säger jag till busschaffören, ''vafan hur mycket mer ska det inte kosta för folk att åka buss?, hade fan nyss 170spänn, nu 8kr kvar bara?!'' så sa busschafförn, "njae det är nog bara automaten som krånglar.'' jaha....
senare
så skulle jag åka in till stan igen, för att köpa lite godis, (haha fet) så gick jag på bussen igen, och gjorde samma sak, så stod det fortfarande att jag bara hade 8kr kvar, och han i bussen sa självklart att jag inte hade råd, så fick jag cp och berätta det med andra bussen och skit, men klart att han inte trodde mej, så skrek jag bara att de kunde dö och drog... blir så suuur ... gaah cp västtrafik

och nej tro inte att  jag hade fel busskort eller något nu, 110% att det var den jag haft hela tiden, har ingen annan så... inte med mej iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0