22:16

ida och cornelia var här nyss, det kom med idas nya moppe, och var här typ en timma.
och vi tog de bara lungt och snacka skit, och hade lika mysigt som vanligt:)
fått lite förslag om vad jag kan lägga till och göra på min blogg.

*videoinlägg? - njae kanske inte riktigt min grej, isf skulle de vara oseriöst... kanske.. vi får se med de
*dagens outfit. - ska nog försöka börja med de:) ni får påminna mej!
*fler bilder - det kommer;D
*mer '''visste du att'' och hissar/dissar... - får väl köra igång hårdare med de då....:p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, du är en av finalisterna i min veckans blogg tävling. Nu ska du bara samla ihop så många röster som möjligt för att du ska vinna.



Ha det bra / you´r princess ;)

2009-06-08 @ 23:48:46
URL: http://blondlicious.devote.se
Postat av: S

Du är bra jävla låg som gör reklam för din blogg i kommentarerna till en död 15 årings blogg. Äckligt.

2009-06-10 @ 00:46:51
Postat av: Fina!

Fy fan vad osamkligt att göra reklam för sin blogg på en död flickas blogg!

Fy på dig, tänk efter nästa gång.

Postat av: Emma

Du måste allt vara jävligt felstöpt som sjunker så lågt att du försöker ragga läsare till din patetiska blogg genom att spamma en död flickas gästbok. Det är mycket troligt att någon tappade dig i golvet på BB. Usch! Att du inte skäms!

2009-06-12 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0