21:49

blir nog en blogg kväll ikväll, haha. kommer inte ha något annat och göra.. får komma på lite roliga saker jag kan göra och skriva om:) så ska jag nog spela lite poker med fjedrik, haha. kommer ruinera han. (som vanligt)
är bäst på poker;)
sen ska jag nog vara ännu mer nolife än vad jag redan är, och spamma min blogg adress på andras bloggar så jag får lite mer besökare.... KUL
ska nog gå ut med doggy nu också, han står här gjämte mig och gnäller som fan. och just de, vi har faktiskt kommit mycket mer överens nu:)haha gjämför med innan! när han var livrädd för mig. ni som inte läst min blogg innan, behöver jag nog inte skriva vad det är för djur för de hörs nog rätt tydligt på namnet.

hör av mig senare puss

Kommentarer
Postat av: fjedjiik

HAHA nästan roligt...är ju alltid jag som vinner?:D

2009-06-06 @ 04:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0