09:50

jo här sitter jag är 10 i 10... kommr inte till skolan, pågrund att jag alltid ska va sån fitta på morgonen och skiter i hur många gånger min morsa ringer och försöker väcka mej och när min mormor kommer och försöker väcka mig...och ska köra mig.. och min mormor är i göteborg nu,så har ingen skjuss nu.. aja..bättre att vara hemma än i skolan iaf.. och det är ju ändå en av de sista dagarna nu endå... missar inget iaf. oj fotbollsturneringen?!  neej vad hemsk?!.....haha

nu ska jag iaf sätta på lite bra musik och bara ligga och flyta bort..
hör av mig senare puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla orespektlös att spamma med länkar till din fjuttblogg som ingen läser i en död människas blogg.

2009-06-08 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0