TRÅKIG DAG

Käre dagbok..   haha skoja!   Näej men idag slapp jag skolan och sov ut istället. Inte mått alls bra, har feber och och min näsa består av 3kg snor, mysigt. Fast det var värst imorse, hostat blod har jag med gjort :S läskigt!  Sen annarse har jag legat och dött&tyckt synd om mej själv 8)hähä.  det är så tråkigt att vara sjuk! Men mår lite bättre nu faktiskt, tänkte dra till stan och träffa cornelia ida och ida och dra till konfan med dem. Men bussen kom inte..  Nu ska jag äta ijaf!  puss
Käre dagbok..   haha skoja!
ijaf, idag slapp jag skolan och sov ut istället. Inte mått alls bra, har feber och och min näsa består av 3kg snor, mysigt. Fast det var värst imorse, hostat blod har jag med gjort :S läskigt!  Sen annarse har jag legat och dött&tyckt synd om mej själv 8)hähä.  det är så tråkigt att vara sjuk! Men mår lite bättre nu faktiskt, tänkte dra till stan och träffa cornelia ida och ida och dra till konfan med dem. Men bussen kom inte..  Nu ska jag äta ijaf!  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0