17 feb Bloggare(?)

hallåhallå!(:  Nyss skaffat blogg, lite efter kanske, men det bryr jag mej faktiskt inte om.  Har inte orkat eller heller varit speciellt intresserad i att ha en blogg. Föräns nu, när min lust kom till jorden. hiho  Än så längen fattar inte jag ett jävla skit på denna sidan! Men det gör jag såsmåningom hoppas jag..    Jag har kikat in och kollat i rätt många andras bloggar och det har kunnat varit ganska små kul att läsa dem ibland tycker jag!    Men nu bestämde jag att börja blogga lite smått också så får vi se hur längen jag kommer klara eller mer sagt orka göra det:D men vem vet!     Ijaf, så idag har jag knappast gjort någonting, förutom att ha varit i skolan osv.. Vi hade No prov idag också, hade knappast övat på det, men tror faktiskt det gick ganska ok ändå. Får vi hoppas.  Ska snart gå och lägga mej tror jag, mår inte speciellt bra heller, sitter och fryser röven av mej och känner mej febrig och allmänt dålig. Kanske skippar helvetet imorgon (L)   ää.. orkar inte skriva mer nu;D   men ni får väl ha det så bra ..!   GODNATT:D

hallåhallå!(:
Nyss skaffat blogg, lite efter kanske, men det bryr jag mej faktiskt inte om.
Har inte orkat eller heller varit speciellt intresserad i att ha en blogg. Föräns nu, när min lust kom till jorden. hiho
Än så längen fattar inte jag ett jävla skit på denna sidan! Men det gör jag såsmåningom hoppas jag..

Jag har kikat in och kollat i rätt många andras bloggar och det har kunnat varit ganska små kul att läsa dem ibland tycker jag!

Men nu bestämde jag att börja blogga lite smått också så får vi se hur längen jag kommer klara eller mer sagt orka göra det:D men vem vet!

Ijaf, så idag har jag knappast gjort någonting, förutom att ha varit i skolan osv.. Vi hade No prov idag också, hade knappast övat på det, men tror faktiskt det gick ganska ok ändå. Får vi hoppas.
Ska snart gå och lägga mej tror jag, mår inte speciellt bra heller, sitter och fryser röven av mej och känner mej febrig och allmänt dålig. Kanske skippar helvetet imorgon (L)
ää.. orkar inte skriva mer nu;D
men ni får väl ha det så bra ..!
GODNATT:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är chilla men montama elle r:P

2009-06-23 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0