-


ååh, vad jag älskar denna låten.. lyssnat på den om och om och om igen...  påminner mej om så många gamla minnen så:/...

JA iaf.. vi hade skolfoto igår, tror inte de blev bra:S
ikväll ska jag var med emil nicke och cornelia och vi ska softa bara tror jag..
sluta 20 över i 12 eller ngt idag också:) så åkte jag och ida hem till mej och åt. och snacka:)
och har kommit på en grej.. ska byta om hela min livstil och satsa mycket mer på skolan osv. helt ärligt usch hatar hur läget är nu pågrund av vissa saker......  byta låt ska jag nog också göra, deppar ihjäl typ, haha och sånna ska inte va:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJAA :_d::d:d

2009-09-09 @ 20:50:42
Postat av: Anonym

GÖR DU MANNEN :d

2009-09-09 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0