japp

weeeeeeepp
har inte skrivit på ett tag nu nepp:D
och detta har nog varit mitt livs tråkigaste helg typ. har utegångsförbud i 2helger: (((( bara för lite skit som hände förra helgen att jag blev tagen av polisen osv för det trodde jag gick på droger och fick sitta i en jävla fyllesäll och allt och fick NÄSTAN magpumpas i sjukhuset sen:S:S fast jag vägra! blööäää men jooo det blev lite skit där ja. fast gjorde allt så cp så detinte kunde bli värre typ:p orkar inte heller babla upp allt här och för det andra behöver ni inte veta:D
och nästa helg är det valborg(stavning?!) eller va det heter(a) och täänk så mycket fest och skit det blir dåå:( så sitter jag här hemma och vinkar och ser glad ut! NOT men tänker gå ut ändå, men ska inte dricka tror jag inte, ska ijaf verkligen försöka motstå de. inte en droppe ska de vara fram till sommarlovet har jag lovat mej själv ijaf:) ska försöka hålla på det också.
och imorn så börjar helvetet på nytt igen och jag har kvarsittning/återläsnings skit på morgonen så blir ingen sovmorgon för mej:( och i vanliga fall brukar jag aldrig gå på de men nu har jag massa omprov och skit som jag måste göra där annarse får jag ig i matte till exempel: ( och det vill man ju inte! och jag ska verkligen försöka göra jätte bra ifrån mej nu de sista veckorna till sommarlovet, och få g i alla ämnen ijaf (utan spanska) för då får jag göra vad fan jag vill på sommarlovet:D eller mina föräldrar kommer inte bry sej om vad jag hittar på då : )

min mobil är helt fuckad också går inte skicka sms eller ringa och ingen kan heller skicka sms och ringa mej heller står typ att sim kortet ej är aktiverat eller ngt:s så jävla irriterande!

suttit ett tag också och funderar över om jag ska ta bort bloggjäveln:D tills jag satte mej och läste limpaaans blogg lite:D (limpansthoghts.blogg.se)
så fick jag lite utav en idé;D jag ska börja skriva mindre om vad jag gör om dagarna osv oså ska de stå lite mer om mina åsikter och hur jag ser på saker osv... :D för jag tycker ijaf att det är rääätt tråkigt och sitta och babla upp hur dagen varit  och vad man hittat på osv,  och mer frågestunder blir det också:) tycker det är kul att svara på frågor och då vet jag också vad det ni vill veta och vad jag ska skriva/svara om/på: ) så nu får vi väl snart reda på också HUR längen jag kommer klara att hålla till de:D och jag ska självklart försööka uppdatera min blogg en aning oftare!;D



pringprnmf

Kommentarer
Postat av: blä

hur sminkar du dig? vad använder runt ögonen?

2009-05-05 @ 20:36:08
Postat av: Anonym

i fejset?;D haha. puder typ, ibland lite foundtion här och där, men oftast bara puder!;p

2009-05-08 @ 23:37:04
Postat av: rebecca

DU ÄR SNYGGAST PÅ JORDEN!

2009-05-24 @ 23:56:28
URL: http://rebeccasegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0