jag blir så jävla sur!

FYFAN säger jag bara! hitta ett par filmer där de plåga djur och det är en av de värsta sakerna jag vet!
sånna patetiska jävlar som ens kommer på tanken att göra sånt mot djur borde dö, och minst få en förjävla död själva:@
ÅÅÅÅÅHH jag blir så jävla arg och ledsen, mår illa! tål verkligen inte sånt....  vissa andra kanske inte tycker de är lika farligt eller kanske inte är lika känsliga mot sånt här som jag, men dem som inte bryr sej överhuvudtaget eller ser det som inget speciellt eller tycker att det till och med är OK kan dra åt helvete...:@ 
här är två av dem filmerna , orkar inte leta upp dem andra, detta var inte heller det värsta... fanns mycket värre:'( där till exempel ngra 12 åriga horer hängde upp en liten gris och hög i den och slog med sån gjärn stång och bröt av benen på den och sen la den i en eld och lät den brännas ihjäl:'( :'(  och en annan där de trampa ut tarmarna på en hund:'(  fan va jag vill slå dem gul och blå sen hugga ihjäl horerna! jag hatar människor!!!!!!!!!!

http://theync.com/m100407cat1.shtml

http://www.machovideo.com/article.php?article=6260

Kommentarer
Postat av: jessi

jag hatar dom med ;O

2009-04-27 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0