SUUUR

jag är på sånt jävla dåligt humör nu....
finns så många fega äckliga cp horer som jag vill bara slå sönder! hoppas alla bara döööör
är så jävla irriterad och äcklas av dem. hatar allt just nu.... ..
vet inte om det är jag som är så röksugen, så sitter jag och stör mej på allt som finns men bara för det är de  verkligen inte...... hatar alla som snackar så jävla mycket skit också, om mej får de gjäärna göra det hur mycket de vill, om det är så illa tvungna för vissa verkar ju tycka det är underbart, fast kvalitén på dem fittorna är så äckligt lågt så vill stryypa dem:@
ååååh, fan va jag vill slå sönder ngn av dem nuuuuu


Kommentarer
Postat av: Anonym

men va fan lugna dig :P

2009-04-14 @ 21:08:02
Postat av: linus graff

du är söt när du är arg<3

2009-04-15 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0