Ska bloggen finnas?

Funderar på om jag ska ta bort min blogg!
Jag glömmer eller så orkar jag aldrig skriva... får se, ska fundera på de lite mer....
Ijaf nu är det påsklov:D:D:D:D  och igår var jag ute med cornelia och ida, och hände väl massa roligt, fast ida drog hem tidigt för hon hade feber och skit!
Idag (lördag) blir det utgång med felice och cornelia och några mer tror jag;D eller vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi skulle vara hemma hoss någon ijaf!:)

Igår var jag också i gbg, köpte nyhårförläning(Y) 2 tröjor, 2 porriga strumpisar;D höhö.
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: john

Ja fortsätt att blogga!!!

Bilder på dig i strumpisarna tack också!!;)

2009-04-28 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0